Ce inseamna a fi homosexual?


Valul de ura manifestat in ultimele zile de evenimentele din Chisinau m-au pus in situatia de a analiza ce stie publicul general despre acest subiect si am ajuns la concluzia ca nu stie mai nimic. Altfel nu se poate explica valul de ura crestina manifestata din plin sub numele comunist de „dragoste crestina”.
Romanii de pretutindeni au fost obisnuiti sub comunism sa consume una si sa pretinda ca este altceva. Exista chiar zicala: nu numai ca ne obliga sa mancam rahat, dar ne si obliga sa spunem ca e bun!
De aceea m-am hotarat sa incerc sa explic euacest lucru, cu sinceritate, pornind de la chiar viata mea.
Dar in primul rand trebuie sa spun ce nu este homosexualitatea: ea nu este legata de practicile sexuale. In prezent in SUA mult mai multe femei decat homosexuali prefera relatiile sexuale anale. Ea nu este legata nici macar de faptul ca ai sau nu ai relatii sexuale. De exemplu, cine a fost corect a inteles ca Lupusoru nu are (din fericire sau nefericire) relatii sexuale de nici un fel. In medie, pentru perioade lungi de timp nici eu nu am avut relatii de nici un fel. Nu inseamna nici „dezmatz”: in realitate nici macar cei care se dau in stamba la parazi nu sunt deloc reprezentativi ca homosexuali. Unii nu sunt decat…culmea! Exhibitionisti heterosexuali!
Nu stiu cum s-ar traduce acest cuvant in ruseste ca sa-l intelegeti si dvs, dar nu sunt homosexuali! De altfel, dupa statistici facute de organizatii psihologice, numai o minoritate dintre travestiti sunt homosexuali (cam o cincime). Atunci ce sunt homosexualii si de ce se face atata zarva in privinta lor? Un prim raspuns: din ignorantza si prostie. Cand vezi preoti cu icoane care arunca apa „sfintita ” si blestema, nu poti decat sa spui „doamne iata-i pe acesti ignoranti ca nu stiu ce fac!” Dar nu toti preotii sunt tampiti. Mai sunt si oameni de caracter, recunosc. Desi nu sunt majoritatea.

Dar atunci ce inseamna totusi homosexualitatea? Daca nu este nici sex anal, nici macar intotdeauna sex de orice fel?
Sa pornesc de la copilaria mea. In clasa intaia, in prima zi de scoala, mama m-a dus la scoala. Imi amintesc ca azi, poate ca din cauza ca azi se implinesc exact 5 ani de la moartea ei si m-am gandit mai mult la viata familiei noastre.
Un viitor coleg, al carui nume il retin inca (Iepure Ionel) a venit la ea sa o intrebe: „Tanti, baietelul asta este fetitza?”. M-a atins profund si nu am uitat inca. Apoi am vazut ca unor baieti (chiar asa mici) le place sa sarute fetele. Mie mi-ar fi placut ideea sa mangai si sa sarut un coleg de clasa. Apoi au venit dansurile populare: unde am fost cuplat cu o fata. Acea fata, Maria, suferea de o boala pe care medicii de atunci nu i-au identificat-o. Eu le-am spus parintilor: are in loc de piele solzi de peste. Ei au ras. Mi-era scarba de ea.
Dupa cinci ani medicii mi-au dat dreptate: avea biata fata ihtioza. O boala care face pielea sa arate ca solzii de peste!
De atunci nu mi-au placut fetele si apoi femeile. Dar am fost pedepsit crunt de societatea comunist-crestina. La inceput mi s-a dat in cap cu steaua, dupa 89 cu crucea. Ca parintele Burducea: cand cu steaua, cand cu crucea (Burducea a fost un preot real).
De ce trebuie sa-i dracuiti pe homosexuali? Nu ar trebui ca acel copil care am fost eu sa nu treaca prin cruzimea „metodelor” dumneavoastra de dat in cap? Acum se fac parazi pentru ca acei copii si acei adulti care se simt stringheri si izolati de societate sa aiba si ei impresia, desi numai pentru o zi, ca sunt acceptati?

Si ce este asa-zisa „compasiune si intelegere crestina”. Nu pot nici macar sa spun ca este cruzime? Ca in timpul comunismului: nu ti se da voie sa spui ca e rahat, mai trebuie sa si lauzi doctrina oficiala.
Dar unde este rolul educativ al psihologilor si psihiatrilor?
Sunt niste boarfe tradatoare ale meseriei lor. Nu a aparut nici macar un material informativ de 20 de ani in Romania prvind orientarea sexuala!

Rusine!
Unde este „miscarea Goma”, care s-a straduit prin Ion Vianu sa arate rolul politicii in psihiatrie? Desi exemplul cu „cazul Toia” a fost fals?
Rusine! Iar distinsul Goma este preocupat azi numai sa-si construiasca statui spirituale pe cai albi, ca dictatorul ungur Horthy! Rusine. Asta am avut de spus.


66 de răspunsuri la “Ce inseamna a fi homosexual?”

  1. Domnule homosexual! Esti penibil cu dorinta de a striga cel mai tare despre rusinea ta.

    Oameni de buna credinta si sex! Va rog sa atrageti atentia cum aceste grupuri sexuale marginale incearca si aplica renumitul proverb moldovenesc „Obraznicu’ mananca praznicu’”!
    Prin obraznicia pe care o manifesta in public, dar si in particular, ei incearca sa ne faca pe noi heterosexualii sa renuntam la crezul si perceptia noastra asupra normalului si anormalului, la traditiile noastre, la obiceiurile noastre… sexuale.

    Sa le spunem in fata strict si sigur: NU!

    Va rog sa evitati intrarea in discutii cu acesti marginali care aceasta si asteapta – sa li se uite in gura, alte locuri (sic!) cineva… Sa-i lasam fara atentie!

    JOS JIGODIILE! JOS ANTI-HRISTII!

  2. Ce inseamna a fi homosexual ?

    Very eassy,simple;in occident sau tarii cilivizate inseamna ,,EQUAL RIGHTS” under the human rights CODE ce din pacate tarile dictatoriale criminale nau asa ceva or nici nu vor !

  3. Stii ce, chisinauanule, toata problema este ca din partea mea a venit spre Basarabia numai simpatie si…lucruri bune.
    Cum vezi, de la unii basarabeni (pe care i-am numit)vin numai injuraturi si ura.

    De ce crezi ca este asa?
    De ce sunteti in halul asta de frustrati?
    Crestinismul pretinde ca este religia iubirii aproapelui.

    In plus, de ce va lasati manipulati de autoritati?
    Ca asta vor ele!

    Mi-ai scris in topicul cu numele „Pentru cei ce sunt discriminati”. Nu ma simt deloc vizat. Ceea ce simt eu e doar amuzament, si nicidecum ura. Poate mi-ai scris aceste cuvinte ce nu sunt la subiet pentru k te doare sa fii tratat astfel…
    Hai s-o luam de la capat. Te asigur k nu ai fi fost intimpinat cu cuvinte care sa-ti provoace durere daca ai fi fost doar homosexual si atit. Nimeni doar nu se baga in casele homosexualilor sa-i aresteze si sa-i bata pentru k sint homosexuali, nu-i asa? Ei sunt liberi sa faca ce vor in casele lor, exact si mine. Ei insa vor sa iasa in piatza. De ce vor sa iasa in piatza? Pt k pretind k sunt discriminati si vor sa se manifeste pentru a arata intregii lumi k ei exista. Eu fiind om normal ies impreuna cu milioane de cetateni in piata sa ne manifestam? Sa urlu eu sunt hetero, kiar amu dati-mi niste curve! Nu! Ei o fak insa. Cel mai grav e insa k voi nu intelegeti k prin manifestatii de aest gen, prin care vreti sa inlaturati „homofobia” si „discriminarea” fata de voi, ne discriminati pe noi aintrucit ori n-ai spune, voi calcati in picioare tot ceea ce e sfant pentru noi, iar aceste lucruri le vad copii nostri. Sau poate crezi k discriminati puteti fi doar voi, iar crestinii nu? De ce nu stati linistiti sa va ocupati cu problemele voastre? Nah va treb „prikliucenii”, eu cred k aceste lucruri GENDER-DOC M le face intentionat spre a arata celor de la Bruxelles cit de obijduiti sunt, iar acesta la rindul sau sa puna presiune pe chisinau (crezi k gay-i nu stiau k ii asteapta violenta iesind in stradsa, fii serios, insa au iesit, iar manifestatiile care pot provoca violente sau tensiune sociala sunt interzise prin lege, Chirtoaca avind tot dreptul sa interzica o astfel de mnifestatie) si pentru a-i mai mulge de bani..
    Si cu ce ma las manipulat de autoritati? K ies contra pederashtilor? Fii serios sa traiesc eu in Olanda si tot as face-o, sunt ortodox si atit.

  4. Inteleg k hyde park-ul militeaza pentru libera exprimre, insa ar fi mai bine sa se oupe de lucruri serioase, si nu de pederasti..
    va faceti de ris baieti…
    mai trageti din cind in cind cu ureche pe dorumuri, in Admiral, la Asachi ce vb lumea despre voi….

  5. ->(1)Carolina Panfil
    Oare daca iti mai citesti odata postul, nu-ti dai seama ca e plin de prostie!?!

    Stau acuma si ma gandesc, oare comunismul de pe vremea sovietica de ce „distrus” religia? Pana la urma e acelas lucru crezi fara a te intreba in orice. Sau crezi in ce scrie o carte – pana la urma are mai multe „versiuni” (chipurile s-a tradus gresit – aici ma refer la sectanti, pentru cei care nu au inteles, ca pe aici se plimba multa lume cu nivelul de inteligenta…), dupa care fiecare „popa” o interpreteaza cum vrea el, sau crezi in ce zice „tuka Stalin”. In ambele cazuri crezi, fara a pune la indoiala, fara a studia/analiza problema de sinestatator, fara a gandi. Eu cred ca la unii am putea amputa creerul ca pe apendicita, fara vre-un efect secundar, nici nu-i va simti lipsa.

  6. ->(4)Membru al asocitiei chisinauienilor normali
    Sa inteleg ca libertatea e NUMAI pentru tine, NUMAI cand iti convine tie.
    Ca si „capitanul regimentului Scut” (nu-i stiu exact gradul) el iti da libertate, te lasa in pace atata timp act stai acasa si nu faci „galagie”.

    Asta tu numesti libertate?!?

  7. Stati ma in cuminti, si asteptati sa hotarasca lumea ce vrea pentru ea in public. Moldova nu e o tara angro de poponari asa ca pot si au tot dreptul sa impuna niste regului in public, ca nu le ia nimeni piela homalailor ci le interzic niste manifestari vazute de majoritate ca obscenitati.
    nu intelegi sau doar te faci ? si da se cheama libertate de opinie care trebuie rezolvata, puneti la vot si se va vota in mod foarte democratic, care e problema si ce va roade ?

  8. Anton, citind cu atentie explicatia d-le am ales sa-ti dau raspuns.
    Eu deja am sciris despre intelegerea -=- Veata Crestina -=- si -=- Veata dupa Placere -=-

    Bine ma intorc inca o data.

    Pe globul pamintesc lumea traeste de mult.
    Pina pe timpul Faraonul din Egipt era viata care era diferita de Crestinizm sau veata cu Dumnezeu CREATORUL.
    Deci era libera vointa de trai, barbatul putea trai cu o multime de femei si invers.
    Se petreceau sex intre om si animale.
    Sexul se petrecea in locuri publice etc. etc. etc. Nu era legea SPIRITUALA. (confirma descoperirile arhiologice, care gasesc in locuinte deseneimagini/fresca de genul descris mai sus)

    Dar a fost un om numit Moisei care a scos un numar mic de oameni din mijlocul acestei lumi liberi de lege, a mers cu alesii prin pustiu 40 de ani unde in acesti ani s-a mai trecut o alegere. Adica din alesi care gemeau de placeri au murit, pentru ca cautau placerea vinului si carnii. Nu erau multumiti de mana cereasca.
    Apoi Moise cu alesii s-au stabilit cu traiul in actuale hotare ale Izrailului. Si au ales sa traeasca dupa legea aleasa de ei, dupa invatatura lui Dumnezeu Creatorul.
    Deci ute Anton, nu au mers peste popoare ca sa la dicteze/impuna acceptarea doctrina/legea a lui Dumnezeul lui Izrail.
    Dupa, acest popor s-a mindrit ca merge spre salvare, si nu primeau in rindurile religiei lor pe nimeni sa vina din afara. Ii ne socoteau pe straini. Nu aveau in lege ertare. Daca cineva din rindul poporului unde traeau incalca legea indiferent de orientare sau religie, era omorit prin aruncare cu petre, chear daca persoana se caea/cerea ertare ce a facut.
    Apoi a Venit Isus care intareste legea ERTARII care era demult trimisa de Dumnezeu prin prooroci (cel mai clar o descrie proorocul Ezechiel in cap. 33).

    Si acei care a dorit sa aleaga aceasta doctrina a lui Isus, adica legea Iudaica + Ertarea se numesc CRESTIN. (nici decum si comunisti)

    Din aceasta parte de popor Crestini face parte Romanii Basarabeni. Si reactia de la Chisinau nu aste alt ceva decit veata aleasa de oameni, adica viata de Crestin. Si de ce condamnati reactia crestinului, ea este norma Crestinului CA IN MIJLOCUL LOR SA NU FIE FARA DE LEGE, adica incalcarea legii Crestine.

    D-ta scriei ca in alte tari v-au permis. Uite, deja e bine pentru voi. Nu va place viata Crestina poftim migrati acollo, veti scapa de insulte si rafuiala.

    Iudeii daca nu au dorit sa traeasca in mijlocul necuratilor au ales un loc ales, in pustiu, si au inceput de la zero. N-a dictat Egiptului s-ai accepte doctrina.

    Iudeii, apoi Crestinii au condamnat si condamna viata dupa PLACERE, si traesc dupa dupa legea fiziologica si biologica.

    Pe cind d-ta Anton, descrii din viata ta, numai placerea ta. Care o aveau majoritatea de pe pamint acum peste 3500 de ani, si aceasta viata despare, fiindca instintul fiziologic si biologic e mai puternic decit placerea.

    Asta ma avut de scris.
    Citeste bine Biblia si vei sti bine CRESTINIZMUL.
    Crestinii nu sunt Atacatori si Provocatori, ci APARATORI AI LEGII ALEASA.

  9. ->(10)Ion de la Criuleni
    „Nu va place viata Crestina poftim migrati acollo, veti scapa de insulte si rafuiala.” – Sa inteleg ca daca nu-s crestin ortodox nu am cauta in moldova?!! Uite de aici porneste discriminarea, de la religie(religia=motorul, prostia=combustibilul) si innainteaza TANKUL discriminare/dictatura si calca si distruge totul in cale!

  10. Dumitru,
    Citeste atent si pina la sfirsit.

    Pedeapsa vine cu Dumnezeu… Dumitre eu sunt Crestin, si nici odata nu voi schimba doctrina Crestina si nici nu voi permite sa fie ponigrita.

    Eu am dat explicatii radacinei Crestinizmului, ca orcine sa citesca sa nu confunde legea Crestinului cu cea comunista sau musulimana sau budista…

    Cred ca este bine sa citesti cu bagare de seama la sensul textului din mesajul 10.

  11. Sunt de acord cu tot ce ai scris. Aici ta raspund numai la primele linii.DEMOCRATIE ARE DE BAZA 1) principiul egalitatii tuturor in fata legii. 2) Democratia este inseparabila de respectarea drepturilor omului si ale cetateanului. 3) Democratia moderna are la baza 3 modele istorice din tarile din Ocident. 4)……5)……6).. ..7) Tre de spus “democratia” si “libertate” nu merg impreuna. Adica poate fi democratia FARA libertate, si libertate FARA democratie. Un factor cheia pentru o buna democratia este o cultura democrata! ( “democratia politica” fara cultura democrata defuzata la cetatenii nu este o democratia). CULTURA DEMOCATA DEFUZATA ESTE PRIMA PROBLEMA

  12. Ceea ce cauzeaza mai mult repulsie pentru majoritatea heterosexualilor este ca un homosexual ar manifesta interes pentru un heterosexual. Si nu ca ar fi homofob, dar este pur si simplu ceva inacceptabil. Se intelege ca asa cum si heterosexualii isi cauta parteneri si partenere tot asa si homosexualii isi cauta parteneri. Dar nu inteleg de ce daca un heterosexual manifesta interes doar pentru o persoana heterosexuala, atunci homosexualii ar incerca cumva sa manifeste interes atit pentru homosexuali cit si pentru heterosexuali. Si daca pentru un homosexual ar fi ceva acceptabil ca un heterosexual sa manifeste interes pentru ei, atunci pentru majoritatea heterosexualilor este inacceptabil cind un homosexual manifesta interes pentru ei.
    Daca tot spun ca sa fim egali, atunci cred ca trebuie si sa ne respectam: ca daca un heterosexual nu se incumeta sa isi manifeste interesul pentru un homosexual, atunci nici homosexualii nu trebuie sa isi permita sa manifeste interes pentru heterosexuali. Interesant este ca homosexualii percep asta ca un drept, pe cind pentru noi, majoritatea heterosexuala, asta este intimpinata cu repulsie. Si vreau sa accentuiez: nu mi-ar stirni repulsie prezenta un homosexual chiar daca s-ar prezenta de ex, ca uite ma numesc Anton si sunt homosexual, ci anume intentia si interesul unui homosexual fata de o persoana a carei orientare nici nu o stii si parca nici nu te-ar interesa tare. Da, atunci cind manifesti interes fata de o persoana fara a incerca mai intii sa afli orientarea sexuala este ca o desconsiderare; si se intimpla ca sa fie de cele mai dese ori la adresa heterosexualilor. Iata si de ce unii nu au doar repulsie, dar devin si agresivi chiar la adresa homosexualilor. Aceasta agresivitate vine pentru a-i pune la respect, pentru a le arata ca trebuiesc respectati odata ce sunt mai multi.
    Iata eu cred ca daca homosexualii ar rezolva problema asta cu cautatul partenerilor fara a incerca nevinovat sa se agate de persoane necunoscute, ori sa isi permita priviri insistente la adresa acelor persoane a caror orientare nu o cunosc, atunci si conflictul acesta intre homosexuali si heterosexuali s-ar diminua. Poate daca ati forma niste baze de date care v-ar ajuta sa va gasiti parteneri ar fi o solutie.
    Stiu ca o sa urmeze intrebarea DE CE?
    Ca de ce heterosexualii isi pot permite sa agate in public, dar homosexualii nu ar face la fel. Vedeti Dvs ca daca facem uz de teoria probabilitatii si tinind cont ca numarul homosexualilor este mult prea mic fata de numarul heterosexualilor, atunci si probabilitatea homosexualilor de a da in bara este cu mult mai mare decit pentru un heterosexual.
    Si nu uitati de un principiu al democratiei: Minoritatea se supune majoritatii.

  13. Sa se supuna votului public.
    vor castiga cu o marja extrem mare 99.9% daca e sa voteze cei interesati si cei afectati de acolo.
    Daca toata lumea e egala, toata lumea are si dreptul de a cere sa se li se aprobe o problema publica pe care o vor sau nu, e dreptul lor.

  14. sint de acord cu autorul articolului. nu am vazut nici un pic de compasiune si respect la oamenii cei care au iesit sa protesteze impotriva homosexualilor.

    sint ferm convins intr-un viitor oarecare vom avea si aici oameni toleranti.

    eu am facut odata un sondaj despre homosexualitate- cu cat oamenii erau mai educati cu atat erau mai toleranti fata de homosexuali.
    iata un mic adevar – prostii se revolta impotriva la tot.

  15. Esti mult prea increzator (sau habarnist ?)
    pe din dos se vorbeste atat de scarbos de ei ca nu ai aer, cu toate ca sunt date legi contra discriminarii, nu vor fi acceptati in constientul oamenilor ca normali, pot sa stea ai in cap 🙂
    si nu numai de inculti, incultii dau cu parul, cultii nu aproba violenta, dar nici intr-un ca nu inseamna ca-i aproba pe astialalti.
    am vazut o optica de asta chiar la niste medici (medici foarte buni de altfel) care s-au intors din afara nu din cauze economice ci ptr copilul lor.

  16. Socolenco: cel putin bine ca pui intrebari. Voi incerca sa-ti raspund, desi nu stiu cu ce rezultate. Intrebarea poate vine dintr-o situatie din imaginatia ta, pentru ca nu faci precizari. Voi incepe cu tine: ti s-a intamplat vreodata sa fii prea insistent cu o fata si ea sa te puna la punct? Tu poti spune ca nu, dar majoritatea barbatilor heterosexuali au patit asta. Nu toate femeile te accepta!

    Asa se intampla si cu homosexualii: nici eu nu stiu cine este homosexual si cine nu dintre cunoscutii mei care nu mi se destainuie. Uneori imi imaginez, dar nu stiu sigur pana nu mi se spune. Pe fruntea nimanui nu scrie eu sunt homosexual sau eu sunt heterosexual. Atunci cum sa stii?
    In deceniile trecute, la parazile gay din California s-a lansat moda cu cercelul in urechea dreapta si stanga. In primii ani aceste lucruri au avut rol de identificare, dar dupa cativa ani aceste simboluri au fost copiate fara sa stie semnificatia de toti tinerii. Apoi s-a lansat moda parului lung (figura angelica) si dupa cativa ani a parului scurt, de recrut. Nici astea nu au tinut; au fost copiate de restul tinerilor. Apoi a venit internetul si bineinteles ca primii care au facut situri de cautare a cuplurilor au fost tot homosexualii (salvarea lor). Problema s-a simplificat. Dupa 4 ani ei au fost copiati si de heterosexuali soi astfel au aparut primele servicii maritale pe internet. Intelegi? Este greu sa gasesti pe cineva care sa fie ce crezi tu ca este.

    Dar care este problema? In SUA am avut odata o intamplare neplacuta de acest gen. Care s-a transformat intr-o prietenie neasteptata pana la urma. Un student german era foarte interesat de discutiile cu mine si, necunoscand simbolismul american (cand vorbesti cu un barbat nu te bagi in el, la 10 cm de fatza lui, adica nu intri in spatiul lui decat daca esti gay), s-a apropiat atat de mult de mine incat am crezut ca este gay. L-am mangaiat, dar el mi-a spus imediat ca nu este gay. Din acel moment mi-am cerut scuze, dar el a insistat ca vrea totusi sa fie prieten cu mine, pentru discutiile interesante. Din acel moment el a incetat sa mai fie interesant ca barbat pentru mine (pentru mine orice atractie dispare cand stiu ca nu sunt dorit)si a devenit prieten…destul de apropiat. Eu nu-l sun niciodata dar el ma suna insistent din orice parte a lumii este si ma intreaba de mult ori lucruri foarte interesante, politice sau altfel. Am devenit prieteni…absolut ne-sexuali. Si cu iubita lui!
    Pricepi tu cum merg lucrurile? Nu trebuie sa-i tragi cu o caramida in cap unuia care crede ca si tu estri gay. Ii spui doar: NU. Foarte simplu!

    Dar femeile (mai ales lesbiene) se plang cu mult mai tare decat oricine de insistentza barbatilor heterosexuali si de violurile pe care le indura. Te intreb eu: ai fost violat vreodata de un gay? Nu cred. In schimb mai multe prietene (chiar colege de serviciu) mi-au povestit cum a decurs prima lor intalnire cu un barbat si cum au fost trase la pat in ciuda vointei lor.

    Intelegi ca nu homosexualii au facut asta?

    Cat despre Ion de la Criuleni, mi-e mila de el. Poti tu sa-i explici ca daca s-ar culca el cu o femeie (nevasta-sa) si nu ar avea erectie, nu ar putea avea un copil? Ca pentru o casatorie „normala” trebuie ca ambii parteneri sa se placa si asta nu este la comanda de la Iehova?

  17. Ceea ce mie mi se pare mai tragic este faptul ca in RM sunteti manipulati politic prin aruncarea in arena a acestei stari de circ (pseudoprobleme).
    Legea ar trebui sa fie clara (drepturi egale) dar cele mai needucate elemente ale societatii sunt asmutzite contra homosexualilor IN TIMP CE POLITIA PRIMESTE ORDINUL SA NU MISTE.
    Un om inteligent ar vedea imediat manipularea.

    Este semnificativa schimbarea tonului politiei politice: de cand la BBC s-a semnalat ca ideea unirii cu Romania a pierdut viteza si populatia nu mai vrea in mod clar asa ceva (in majoritate), tonul Carolinei Panfil s-a schimbat si el. Pana acum vreo 2 luni nu exista articol la care ea sa nu scrie „moarte romanasilor” huo, tiganilor etc. Acum deodata atentia ei se indreapta spre „dreapta religie” si „traditiile naturale ale poporului nostru”. Ea este un barometru destul de bun pentru directia propagandei politice viitoare a PCRM. La fel, schimbarea vizibila din randurile PPCD, partid si el vandut URSS, sugereaza ceva rau.

    Astea ar trebui sa fie primele lucruri discutate, si nu asmutzirea unor trogloditi asupra unor oameni care totusi nu au mancat bataie penrtu prima data in viata pentru ceea ce sunt, nu pentru ceea ce ar fi facut.

    Cat despre homofobie, de acord. Ea se schimba numai treptat.
    Faptul ca unii doctori sunt imbecili nu schimba datele problemei. In zece ani vor incepe si astia sa-si ceara scuze cum au facut atatia in Occident.
    In definitiv si acum daca strigi „huo jidanilor” „huo tiganilor” „huo coloratilor” unor grupuri de oameni care nu au nici o vina pe stadionul Steaua, nu patesti inca nimic.

  18. lumea va stie obiceiurile, problema e ca nu vrea sa le vada public.
    problemele sexuale nu au ce cauta in public, din start nu intereseaza la fel cum nu intereseaza ce viata duceti. Pe tine te intereseaza ce face x ? sau te prezinti asta-s eu Homo ? daca da, atunci inseamna ca o cauti intentionat.
    cred ca sunt si la voi homo majoritari pe undeva dar n-am vazut hetero sa manifeste ca sunt hetero. Ai vazut sa ne dam cumva in spectacol in fata unei majoritati de homo ?
    Homo vor fi totdeauna vazut PROST (dar teribil de prost), imaginea asta nu aveti cum sa o spalati cu nimic indiferent de legi pentru ca sunteti anapoda firii, cum asta la voi nu se va schimba la fel nu se va schimba nici la noi optica.
    esti prea dus daca crezi ca vor fi prietenii homo hetero, doar aia parsivi o vor face altii pana la o limita, dar niciodata ajungand la cea de famiie

  19. Ceea ce am scris mai sus este doar imaginatia mea, pentru ca mie asa ceva nu mi s-a intimplat niciodata, dar mi-a povestit cineva putin despre comunitatea celora de sex netraditional.
    In genere eu nu cunosc pe nici un homosexual acuma din Moldova cu exceptia lui Gheorg Wolfovits. 🙂 Prima data cind am avut unul in fata fara sa stiu a fost la o scoala de vara in care ne-au vorbit despre traficul de fiinte umane. Iata atunci au fost si citiva reprezentanti de la GenderDocM si am fost foarte mirat pe urma cind am aflat ca baitul dat e homosexual. Am ramas mirat ca doar nu am vazut nimic deosebit de alti baieti; a vorbit ceva acolo, ca nici nu tin minte; probabil ceva despre asta, dar pe atunci eu aproape ca nu stiam nimic despre homosexuali.
    Acuma pot sa spun ca stiu mai multe si atita timp cit mai scriu aici pe Curaj diferite comentarii le scriu mai mult pentru mine ca sa inteleg mai mult aceste lucruri. Incerc sa imi explic de ce societatea noastra din Moldova intimpina cu ostilitate pe homosexuali. Nu scriu ca sa te combat doar de dragul combatutului, ci numai ca sa inteleg mai mult aceste lucruri cu toate ca deja in ultima vreme te cam indoiesti ca eu le-as putea intelege.
    Cred si eu ca aici este vorba despre cultura. Caci daca este asa precum spui, ca ajunge sa spui doar NU si persoana data sa se indeparteze, atunci aici la sigur este vorba doar despre cultura. Stiu precis ca asa ceva vei intilni in SUA, dar nu sunt sigur ca asta vei intilni si in Moldova. Pentru ca uite ai amintit de problemele lezbienelor, dar nu e vorba doar de ele, ci ma gindesc ca in Moldova toate fetele au de suferit in urma acestei insistente exagerate din partea barbatilor, heterosexuali desigur. La noi daca o fata refuza pe cineva, atunci acesta devine si mai agresiv si mai insistent pe cind trebuie sa se indeparteze si sa nu intre in suflet. Dar speram ca ne vom vindeca si noi cu timpul de primitivismul acesta. Ceea ce iti recomand tie, Anton, este ca sa nu devii si tu asa ostil cu cei care iti par ca nu inteleg. Iata imi spui sa ii explic lui Ion din Criuleni. Da, poate el nu intelege si priveste mai mult prin prisma crestinitatii la aceste lucruri mai ales daca e mai in etate. Iata sa stii ca cultivind ostilitate stringi la fel ostilitate. Nu stiu daca ai privit un film interesant despre ginduri, despre cum noi actionam asupra lucrurilor doar gindindu-ne. El se numeste The secret. Pot sa iti dau link-ul daca vrei caci il gasesti pe site-ul domovie.ru, deci este in rusa si nu stiu daca ai sa intelegi. Dar cauta-l in alta parte poate il gasesti si poate asta te va ajuta sa intelegi ca nici tu nu trebuie sa fii asa agresiv, pentru ca trebuie sa recunosti uneori devii prea agresiv si sunt sigur ca cu asta nu vei rezolva prea multe.

  20. Anton, nu ruga pe socolenco sa-i explice, nui nevoie.
    Eu nu te-am atacat, ci doar am dat explicatii de a intelege din partea d-stra ca nu facet bine ca atacati si mustrati cu cuvinte murdare.
    Eu apar doctrina si legea pecare am ales-o sa traesc dupa ea.
    Nu te voi impune sa traesti si d-ta, e oarece este alegerea libera a ta.
    Dar trebue sa intelegi ca nu sunteti unii pe pamint si cei mai necajiti ca sa va traga voua toti atentia.
    De ce nu mergeti in tarile musulmane sa procedati asa cum ati procedat in Chisinau?
    Vi-e frica? veti fi omoriti indata.
    De ce cerezi ca aici va asteapta colaci calzi?
    V-ai acceptat ateii, sau pseudo Crestini.
    Aici au dat de adevaratii Crestini, si o reactie normala. Nu va accepta, insamna ca asa vrea poporul.
    Dar eu, Anton, ca si Dumnezeu, astet poate te vei pocai si vei deveni Crestin.
    Stii citi prieteni de discutii am eu Anton? Dar mie nu-mi amesteca sotia, si copilul.
    Patul este pentru sotie i mine, urechile, ochii si gura pentru care doreste sa vorbeasca, sai aud si sa-i vad.

  21. Stimate, Socolenco, si unde D-ta vezi ton agresiv in limbajul lu-i Anton ?
    Sant proaspat pe acest site si poate nu cunosc ?
    Insa, ceea ce vad, citesc, modul de comunicare foarte argumentat – imi place mult. Spre deosebire de altii.

    Chiar sunt curios.

  22. Dar daca intituleaza articole ca „Homofobii si dobitocii” ce asta e ton bun? Nu trebuie sa foloseasca asa sintagme daca pretinde ca are grija de ton.

  23. Data viitoare voi da alt titlu, politic corect, unui articol de raspuns la ce se intampla in societate:

    „Homofobii si persoanele handicapate intelectual”.
    daca crezi ca suna mai bine!
    E mai parfumat!

  24. Anton, tu decizi cum sa intitulezi, ai toata libertatea s-o faci mai ales ca portalul Curaj.Net incurajeaza libera exprimare. Eu ma gindeam doar la efectul celor scrise, pentru ca dupa mine in asa mod nu vei putea convinge pe prea multi ca sa adopte o atitudine mai deschisa fata de homosexuali. Trebuie putin mai multa diplomatie. Pentru ca uite, eu cred ca lumea nu ca nu pot sa inteleaga decit ca nu pot sa accepte minoritatile sexuale mai ales cind ele vor sa iasa cu parazi in public. Eu am incercat sa aflu care ar fi motivele ca societatea din Moldova este atit de ostila fata de homosexuali. Am analizat si presupus cam ce greseli fac atit homosexualii cit si cauza ca societatea noastra nu accepta nici in ruptul capului minoritatile sexuale. Poate ca asta o si sa fie motivul ca nu o sa nimerim in UE degraba. Doar timpul le poate rezolva pe toate.

  25. Frumos comentariu, pe care il sustin si ma alatur:

    http://www.ziua.ro/f.php?data=2008-05-22&thread=237631

    Ardealul
    2008-05-22 06:56:00
    Daca tot desfiintam familia si sustinem doar dreptul unui om de a isi intemeia o familie

    ..atunci de ce sa nu acceptam maine marsurile pedofililor, zoofililor, necrofililor, sado-masochistilor….ficare defiland cu obiectul muncii la vedere..in public.. ca asa le place lor ..

    sa sustinem, deci, pe banii (milioane de dolari!!) lui soros, ue, si alte organisme international- dreptul omului (de cand drepturile omului au inlocuit cele 10 porunci a inceput nenorocirea omenirii) de a-si intemeia o familie cu un copil de 5 luni, cu un cadavru, cu o vaca, cu un caine, cu o pisica, cu o gaina, rata.. fiecare cu ce animal/planta/cadavru vrea..

    .. si sa impunem in programa scolara ca obligatorie predarea sexului liber al omului cu orice ii iese in cale, dreptul de a-si intemeia o familii si de a adopta si copii….pe care sa ii creasca cu cadavrul sau cu animalul cu care s-a insurat- maritat..

    traisca drepturile omului !! jos discriminarea !!

  26. Meseria mea e de deschidere a ochilor nevazatorilor!
    Nu de repugnare – ca tine!

  27. Ceea ce s-a intamplat la noi la acest protest a aratat cat de inapoiati sunt moldovenii! Toleranta – zero! Cica atentat la moralurile familiei, de mult se stie ca gay-i nu depasesc nicaieri in lume ponderea de 10% si nu vor depasi! Asa ca nu poate fi vorba de asa ceva!

  28. vezi ca ei zic ca sunt 75% din populatie (1 la 3) sa se vada cel putin realitatea 😀
    de hotarat trebuie sa se hotarasca intr-un fel, nu merge la nesfarsit cu prostii (fara nici o discriminare pentru toti la fel).

  29. nu va grabiti, asteptati sa vedeti si romanii 🙂
    Carolina a aratat o realitate, ceva se va intampla pentru ca presiunea din afara de a ne impune ceva nedorit e mare, la fel de mare a devenit si nemultumirea oamenilor.

  30. Nu ne intereseaza 10% sau mai putin. Pur si simplu nu va vrem in societatea noastra. Faceti parade si propaganda in alte tari. La noi, in Rep.Moldova, nu se permite si nu se admite!

  31. Anonimule, de acolo din Chicago de unde scrii s-ar putea ca in matematica dumitale unul din trei sa insemne 75%, dar pentru un om normal asta este o idiotie magnifica!

    Cat despre Carolina voastra, poate sa voteze ea sa nu existe nici cer, nici nori si nici moldoveni, ca in ciuda ei toate acestea exista!

  32. „Meseria mea e de deschidere a ochilor nevazatorilor!
    Nu de repugnare – ca tine!”

    Ce repugnare carolino?
    Cand vei invatza romaneste? Ce-ai vrut sa scrii de ti-a iesit cocoselul asta pe gura?

  33. Socolenco, s-ar putea sa ai dreptate aici! Dar nu cred. Daca moldovenii vor avea grija de interesele lor mai mult decat sa fie preocupati sa moara si capra vecinului, vor intra in UE cu anumite avantaje. Daca nu, nu. Bine ca sunt departe de voi. Oricum nu exista nici o natiune mai inapoiata in Europa decat cea a moldovenilor. Ca Carolina spune ca sunteti o „natiune”.

  34. A fost din greseala Anton, cum de nu mai afirmi ca sunteti frunza si iarba pamantului ?
    Incepe sa apara in mod foarte evident minciuna ca ati tras numai gogosi pentru a se face ceva in niste interese ?
    Sa nu te dai cu capul in ccat cum faci cu pisicii aia ccaciosi pana se invata (iar tu pana incepi sa spui adevaruri) ? 🙂

  35. Citeste, homalaule de Anton, ce inseamna limba romana! Cred ca esti tigan roman analfabet de nu stii nici doua boabe romaneste!

    REPUGNÁ, pers. 3 repugna, vb. I. Intranz. (Livr.) A-i produce cuiva sila sau dezgust, a-i provoca cuiva oroare, a-i displacea profund. – Din fr. répugner, lat. repugnare.
    Sursa: DEX ’98 | Trimisa de ana_zecheru, 2 Jul 2004 | Greseala de tipar

    REPUGNÁ vb. v. displacea.
    Sursa: Sinonime | Trimisa de siveco, 4 Aug 2004 | Greseala de tipar

    A repugna ≠ a atrage
    Sursa: Antonime | Trimisa de siveco, 3 Aug 2004 | Greseala de tipar

    repugná vb., ind. prez. 3 sg. repúgna
    Sursa: Dictionar ortografic | Trimisa de siveco, 10 Aug 2004 | Greseala de tipar

    A REPUGNÁ pers. 3 repúgna intranz. livr. A inspira repugnanta; a produce repulsie; a displacea totalmente. /<fr. répugner, lat. repugnare
    Sursa: NODEX | Trimisa de siveco, 21 Aug 2004 | Greseala de tipar

    REPUGNÁ vb. I. intr. A-i produce cuiva sila, oroare, dezgust; a-i displacea profund. [P.i. 3,6 repúgna. / < fr. répugner, cf. lat. repugnare – a rezista].
    Sursa: DN | Trimisa de LauraGellner, 21 Mar 2007 | Greseala de tipar

    REPUGNÁ vb. intr. a-i produce cuiva sila, oroare; a-i displacea profund. (< fr. répugner, lat. repugnare)

  36. “Meseria mea e de deschidere a ochilor nevazatorilor!
    Nu de repugnare – ca tine!”

    Ce repugnare carolino?
    Cand vei invatza romaneste? Ce-ai vrut sa scrii de ti-a iesit cocoselul asta pe gura?

    Imi pare rau ca tu crezi ca analfabetismul tau inseamna a vorghi romaneste.

  37. Antoane te f*ti cu un barbat si simti nevoia de copii.
    Nu ti se pare ca esti un pic deplasat ? (sa nu spun dus cu pluta ) Ce sa fiti voi de fapt, babysitter sau parinti ?
    Ca sa nu mai spun ca pedofilia ar fi la ea acasa stiindu-se ca este mai frecventa in randul homosexualilor

  38. Regula si viata de familie, cum si dreptul de autor a cuvantului familie ii este a Udeilor si Crestinilor.
    Si este descisa in deamanunt in Biblie.
    Pe cand imperecherea a doi barbati s-au doua femei, nu reprezinta familie si nu pot pretinde la aceasta.
    Placerea nu este dragostea, aventura nu poate fi familia, casatoria nu este regula strainilor dogme/legi spirituale.
    Caatoria/familia este una din baza legii iudeilor si crestinilor.

    Pe cand gey/lez/sex suntt partea opusa a legii familie, nu avet dreptul de folosinta a cuvantului FAMILIE. Ci dar de imperechere care aste folosit la notiunea de a se aduna 1+1+1pana la infinit in persoane de un sex.
    Atunci nu vet pata Crestinizmul si nici Iudaizmul.

    Cat despre gey/lez/sex cu intrarea in UE, nu specula. Fiindca Democratia nu este dictatura, si nimeni nui in drept sa dicteze.
    Minoritati se foloseste la natiuni si nu la casatorii sau religii sau la alte ganduri.
    mane va fi c sa impuna sa fie impusa sa invete fortat limba cea m-ai mica minoritate transnistreana.

    Nu speculati cu cuvintele.

    Dau lamurire: faceti ce doriti unde sunt primite legile de accceptare a dicstratiilor d-stra. Acolo este folosita Democratia, si im mod democratic au acceptat dorintele d-stra. Adica sa votat in unanim sau majoritatea acceptarea dorntelor d-stra.

    Aic tat in mod democret , adica majoritatea va rasping dorintele d-stra. Adica este folosita legea democratiei. Cum puneti la indoiala Democratia la acceptarea dorintelor d-stra?
    Da impunerea poporului sa accepte dorintele dumeavoastre este DICTATURA.

    Da in RM este folosit in multe legi dictatura comunista, dar in alrw domenii. Cat in intrebarea dorintelor d-stra este folosita DEMOCRATIA.

    Nu ponigriti poporul!!!

    „… cat despre astfel de oameni, Dumezeu ia lasat in voia lor. Pentru ca ei singuri isi necinsresc trupuile lor…” (asa vorbeste Dumnezeu (sursa: Bibla Cartea-Catre Romani cap. 1 vers: 18~)

    Dau ORIGINALUL:

    18 Minia lui Dumnezeu se descopere din cer impotriva oricarei necinstiri a lui Dumnezeu si impotriva oricarei nelegiuri a oamenilor, cari inaduse adevarul in nelegiuirea lor.
    19 Fiindca ce se poate cunoaste despre Dumnezeu, le este descoperit in ei, caci le-a fost aratat de Dumnezeu.
    20 in adevar, insusirile nevazute ale Lui, puterea Lui vecinica si dumnezeirea Lui, se vad lamurit, dela facerea lumii, cind te uiti cu bagare de seama la ele in lucrurile facute de El. Asa ca nu se pot desvinovati;
    21 fiindca, macar ca au cunoscut pe Dumnezeu, nu L-au proslavit ca Dumnezeu, nici nu I-au multamit; ci s’au dedat la gindiri desarte, si inima lor fara pricepere s’a intunecat.
    22 S’au falit ca sint intelepti, si au inebunit;
    23 si au schimbat slava Dumnezelui nemuritor intr’o icoana care seamana cu omul muritor, pasari, dobitoace cu patru picioare si tiritoare.
    24 De aceea, Dumnezeu i-a lasat prada necuratiei, sa urmeze poftele inimilor lor; asa ca isi necinstesc singuri trupurile;
    25 caci au schimbat in minciuna adevarul lui Dumnezeu, si au slujit si s’au inchinat fapturii in locul Facatorului, care este binecuvintat in veci! Amin.
    26 Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lasat in voia unor patimi scirboase; caci femeile lor au schimbat intrebuintarea fireasca a lor intr’una care este impotriva firii;
    27 tot astfel si barbatii, au parasit intrebuintarea fireasca a femeii, s’au aprins in poftele lor unii pentru altii, au savirsit parte barbateasca cu parte barbateasca lucruri scirboase, si au primit in ei insisi plata cuvenita pentru ratacirea lor.
    28 Fiindca n’au cautat sa pastreze pe Dumnezeu in cunostinta lor, Dumnezeu i-a lasat in voia mintii lor blestemate, ca sa faca lucruri neingaduite.
    29 Astfel au ajuns plini de ori ce fel de nelegiuire, de curvie, de viclenie, de lacomie, de rautate; plini de pizma, de ucidere, de cearta, de inselaciune, de porniri rautacioase; sint soptitori,
    30 birfitori, uritori de Dumnezeu, obraznici, trufasi, laudarosi, nascocitori de rele, neascultatori de parinti,
    31 fara pricepere, calcatori de cuvint, fara dragoste fireasca, neinduplecati, fara mila.
    32 ªi, macar ca stiu hotarirea lui Dumnezeu, ca cei ce fac asemenea lucruri, sint vrednici de moarte, totus, ei nu numai ca le fac, dar si gasesc de buni pe cei ce le fac.

    Daca mai dorit pot sa va mai dau explicatii.
    Dar intii demonstrati ca nu apartineti celor descris aici.

    Ion de la Criuleni

  39. Ion de la Criuleni, da pe mine ma doare in cot de parerile tale avansate despre homosexualitate. Cu prima ocazie, am sa fac sex salbatic cu un barbat (poate si cu mai multi) care-mi place, fara sa-mi cer voie de la tine sau de la alti…

  40. dar in casa ta wolfy 🙂 poti sa te f*ti si cu matza amicului tau Scormusu, ca nu te freaca nimeni la ridiche.
    pe strada o sa cam vezi tu 🙂

  41. Critici nu primesc!

    Primsc numai explicatii!

    Daca aveti plangere sau critica, Trimiteti-o lui Dumnezeu.

    Reactia Crestinilor la Chisinau sunt INDREPTATITE IN FATA LUI DUMNEZEU.

  42. Oricum Ioane, sa stii ca am sa ma tin de cuvant. Daca vrei, vin la tine cu partenerul meu, sa te convingi. Tu intre timp poti sa-ti citesti Biblia cat noi ne vom giugiuli…

  43. Iata si reactia d-stra scrisa de Dumnezeu.

    CITITI BINE PANA LA URMA !!!

  44. sa veniti neaparat, poate va taie caricele ma, in timp ce citeste biblia of course 😉 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.